آژانس های مسافرتی و سامانه پیام کوتاه

یک آژانس مسافرتی که مجری برگزارکننده تور میباشد چطور میتوانید از سامانه پیام کوتاه هیرو استفاده کند؟

 در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار زیادی هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.

مشتری وفادار خود میتواند به عنوان تبلیغ عمل کند وی ضمن تمجید فروشنده و او را به دیگران پیشنهاد می دهد.
اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایستی در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد .

آژانس های مسافرتی یا هواپیمایی می توانند با استفاده از سامانه پیامکی هیرو اس ام اس تورها یا پروازهای چارتر یا سایر پروازها به کشورها یا شهرهای مختلف را به همراه اطلاعات مورد نیاز برای مشتریان نظیر نوع هواپیما ، قیمت هواپیما ، قیمت هتل،ساعات پرواز و حتی کلیه امکاناتی را که در طول سفر به مخاطبان ارائه میشود و یا ترکیبی از آنها را به مشتریان یا مخاطبان خود ارسال نمایند .

همانطور که میدانید هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی بسیار پایین می باشد ، بنابراین مسلما برای اژانس های هوایی به صرفه است که برای اگاهی مشتریان از خدمات خود به استفاده از پنل ارسال اس ام اس روی اورند.که ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه به دلیل مطمئن بودن اگاه سازی افراد از طریق ارسال پیامک ارامش خاطر را برای کارمندان اژانس نیز به ارمغان خواهد اورد.

با توجه به این که امروزه افراد قابل شماری به سفرهای تفریحی داخلی و خارجی علاقه نشان میدهند و یا به وفور مشاهده می شود افراد به دلیل مسائل شغلی قصد سفر به مناطق مختلف کشوری و یا خارج کشوری دارند دفاتر هوایی و اژانس های مسافرتی سالانه با مخاطبان زیادی سرو کار دارند.و سالانه تور های مسافرتی زیادی را برنامه ریزی میکنند.

بدیهی است که لازمه موفقیت در ارائه خدمات موجود اطلاع رسانی هر چه بیشتر افراد و علاقه مندان از امکانات و طریقه استفاده از ان میباشد. بنابراین ارسال پیامک بهترین ،اسان ترین و کم هزینه ترین روش برای اطلاع رسانی میباشد . و باعث صرفه جویی در هزینه های کلان تبلیغات میشود.

شما میتوانید با استفاده از ارسال پیامک پیشنهادات لحظه اخری را به اطلاع مخاطب برسانید همانطور که میدانید وقتی بحث مسافرت باشد تغییرات در اخرین لحظه امری طبیعی می باشد که دلایل مختلفی باعث این موضوع می شود اما این موضوع هرگز نباید یک باخت را برای یک اژانس مسافرتی به همراه بیاورد.بلکه اگر از سرویس ارسال پیام استفاده شود حتی میتواند تبدیل به یک فرصت جدید تجاری بشود.و میتوانندبرای جلوگیری از ضرر و زیان در مواقعی که هواپیما هنوز تکمیل ظرفیت نشده باشد در ساعت های نزدیک پرواز، پیامک تبلیغاتی ارسال میکنند این کارباعث می شود که صندلی های خالی هواپیما را با هزینه اندک پر نمایند و سود خوبی هم کرده باشند.

شما این پیشنهاد را به مشترکان خود ارسال خواهید کرد و آنها با انتخاب لینک درون این پیامک می‌توانند سریعاً دست به کار شده و اولین نفری باشند که این معاملۀ سودآور را بدست می‌آورند. بدیهی است که هر کسی دوست دارد بلیط سفر دلخواه خود را به نصف قیمت دریافت کند.

شما می‌توانید از طریق پیامک تمام اخبار جدید و اطلاعات سفر را در اختیار مخاطبان قرار دهید.بالا بردن آگاهی در مورد جذاب‌ترین مقاصد و آخرین پیشنهادات اهمیت بسیار بالائی دارد. ا این که مشتریان به وب‌سایت شما سر بزنند یا اخبار جدیدتان را مطالعه کنند مشخص نیست. ولی این امر قطعی است که مشتریان همیشه یک گوشی در جیب خود دارند و به پیامک‌های خود نگاه می‌اندازند .مردم همیشه در حرکت هستند و در نتیجه از شما ممنون خواهند بود اگر لازم نباشد زمان زیادی را به جستجو در سایت‌ها و بروشور‌های مسافرتی بپردازند. فراموش نکنید، این تبلیغات قبل از فصل‌های سفر بیشترین بازدهی را خواهد داشت.

یکی از ترفند های مشتری مداری در اژانس های هوایی این است که خود را به مشتری یاد اوری کنید و وفا داری خود را به او ثابت کنید.بعد از بازگشت مشتریان از سفر و راضی بودن از خدمات شما کار شما به پایان نرسیده است شما باید مطمئن شوید که ایا ان ها شما را برای سفر های بعدی نیز انتخاب خواهند کرد یا نه و باید هر روشی را به کار گیرید تا در ذهن مخاطب حک شوید .برای مثال میتوان یک مسابقه یا نظر سنجی با موضوع سفر ترتیب داد و به برنده ان مسابقه و نظر سنجی یک سفر رایگان هدیه دهید.از این طریق میتوانید لیست مشترکان خود را نیز افزایش دهید.

پیامک به آژانس‌های هواپیمایی اجازۀ می‌دهد خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهند و این موارد تنها چند راهکار ساده برای جذب مسافران با استفاده از پیامک بود. بازاریابی پیامکی را امتحان کنید و مطمئن باشید تفاوت را احساس خواهید کرد!

یکی دیگر از راهکار های مشتری مداری در آژانس های هوایی مطلع کردن مشتری از جزئیات سفر است .
برنامه ریزی برای یک سفر اغلب کاری مشکل و وقت گیر است.اگر بتوانید در این راستا به مشتریان خود کمک کنید طبیعتا احساس خوبی نسبت به خود در دل مشتری پرورش خواهید داد مثلا میتوانید مقررات خاص این سفر, این که هواپیمای شمابه مقصد نرسیده است و یا این که پرواز شما با تاخیر رو به رو شده است را به او اطلاع دهیدو مطمئن شوید که ان ها کاملا برای سفر خود اماده هستند.مسافران هرگز این خدمت شما را از یاد نخواهند برد.

طبیعتا مشتریان دوست دارند بر خوردی صمیمانه با انها شود. هیچ چیز مانند یک پیامک نمیتواند شخصی باشد تولد ها وتعطیلات فرصت های استثنایی هستند تا به انها نشان دهید که اورا فراموش نکرده اید مسلما به این ترتیب شرکت شما از دیگران متمایز و بر جسته خواهد شد که همه علاقه مند به ارتباط با ان خواهد شد.مطمن باشید با این کار شما باعث می شوید مخاطب در سفر های بعدی هم به سراغ شما خواهد امد…

کسب اطمینان استفاده از این سرویس بسیار ساده و کم هزینه است و با یک ارسال چند هزارتایی می توانند یک بار این روش تبلیغاتی را نیز تست نمایید.

هم چنین در استفاده از پنل ارسال اس ام اس یکی از کاربرد های ویژه ، ارسال پیام کوتاه به مشتریان قدیمی می باشد ، چون قطعا مشتریان قدیمی شما در صورت رضایت از خدمات شما ، با یک یادآوری مجددا از شما خدمات دریافت خواهند کرد.

این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.
خلاصه ای از تکنیک های پیامکی برای جذب توریست :

  • هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
  • در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
  • چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
  • چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
  • در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
  • اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
  • پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
  • با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید

پنل اس ام اس هیرو با امکان ارسال پیام صوتی نیز میتواند در راستانی تبلیغات کمک شایانی به آژانس های مسافرتی نماید

, , , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

سبد خرید

محصولات

محصولات

ارتباط با ما

نماد اعتماد

درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
تخفیف 50% هیرو به مناسبت نوروز 1399
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
در سامانه هیرو امکان ارسال از کلیه اپراتورها وجود دارد